N.V. ELMAR ta anuncia rebaho riba tarifa di coriente

Meter Read Registration Custom Code

Tanto pa clientenan domestico como tambe comercial

ORANJESTAD,  Aruba - 21 di december 2016: Despues di deliberacion cu e compania cu ta produci coriente, N.V. ELMAR a yega na un areglo pa por ofrece un tarifa reduci na clientenan. E rebaho drastico aki ta drenta na vigor desde dia 1 di januari 2017, pues clientenan lo nota e reduccion den e recibo cu ta sali na februari otro aña. Mester bisa cu clientenan cu ta uza e plataforma di prepago si lo nota e cambio den tarifa mesora despues di tiro!

E grupo di clientenan A-1 tabatin un tarifa di 0,4040 cu awor a baha na 0,3452. E grupo cu ta cay den e tarifa A-2 tabata paga 0,4180 awor lo paga 0,3572 mientras cu e grupo A-3 tabatin un tarifa di 0,4764 cu awor a baha na 0,4593. Den e grupo di clientenan comercial chikito a tarifa a baha for di 0,5564 pa 0,5304, mientras cu e grupo di clientenan grandi den comercio cu tabata paga 0,5354 lo paga otro aña 0,5101. E grupo "no comercial" cu tabatin un tarifa di 0,5121 lo conoce un reduccion te na 0,4889.

N.V. ELMAR ta probecha e oportunidad aki pa desea henter comunidad di Aruba feliz dianan di fiesta y cu e aña nobo trece hopi salud y prosperidad pa un y tur. Ta corda clientenan pa uza coriente consciente y eficiente pa por gosa mas di e reduccion.


Frequently Asked Questions

  • I have trouble with my electricity, how will N.V. Elmar assist me?

    In case you are experiencing full or partial outage the customer should make sure that it is not a tripped breaker or a blown fuse. If all of these are working properly you should contact N.V. Elmar at (297) 523-7147 and we will respond to your querie. In case you are experiencing dim or flickering lights, please contact Elmar and we will investigate the issue. If the issue is with your internal wiring you should contact a certified electrician for assistance.

  • There was a power outage in my neighborhood and my appliances got damaged, will N.V. Elmar provide me with new ones?

    According to our connection terms, N.V. Elmar is not responsible for possible damages to any electronic devices as consequence of a power outage.

  • What should be done when the customer is deceased, in order to transfer ownership of the account?

    The applicant must supply the certified death certificate (overlijdingsakte) as well as the valid proof of the official heir of the property, authorization of the majority of heirs and valid proof of indentification.

  • I was involved in an accident and have damaged N.V. Elmar’s property, what do I need to do?

    Call N.V. Elmar immediately and we will assess the damage. We advise to call the police and your insurance company.

  • Can I place: signs, flags or a basketball hoop on a pole?

    For safety and assets protection, it is prohibited by law to add any object to the poles. All foreign objects attached to our poles will be removed.